انواع فرش ماشینی جدید 99 کاشان
انواع فرش ماشینی جدید ۹۹ ، با طرح و نقش هایی نو و چشم نواز
زمان مطالعه: 2 دقیقه

انواع فرش ماشینی جدید ۹۹

صنعت تولید فرش ایران را می ­توان یکی از به روزترین و پویاترین صنایع تولیدی دانست. هر ساله کارخانه­ های مختلف تولید فرش در شهرهای گوناگون ایران، اقدام به عرضه فرش­ هایی جدید و باکیفیت با عنوان ” فرش جدید سال ۹۹ ” می­نمایند که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. در واقع این روزها همه خریداران با هر نوع سلیقه ­ای می­توانند به راحتی فرش مورد علاقه خود را پیدا کنند. اگر می­خواهید با انواع فرش ماشینی جدید ۹۹ آشنا شوید، می­توانید ساعت­ها به جستجو بپردازید و باز هم با فرش­های جدید و زیبا روبرو شوید. بهترین راه برای دیدن طرح و نقش­های به روز فرش، مراجعه به فروشگاه­ های اینترنتی است که کاملاً مطابق با تولیدات به روز کارخانه ­ها، به نمایش فرش ­های جدید اقدام می­نمایند.

در ادامه بیشتر با فرش ماشینی جدید ۹۹ آشنا می­شویم.

فرش ماشینی جدید

فرش­هایی که در سال ۹۹ در بورس بوده ­اند

گستره نوع فرش، چه از لحاظ کیفیت بافت و چه از لحاظ طرح و نقش بسیار متنوع است به طوری که نمی ­توان به راحتی از تک تک فرش­ های جدید نام برد. اما تعدادی از این فرش­ها طرفداران زیادی پیدا کرده ­اند و از این جهت بیشتر در بورس خرید و فروش فرش، خودنمایی می­ کنند. برای مثال فرش ماشینی تبریز گل برجسته را می­توان یک گزینه مناسب به عنوان فرش ماشینی جدید ۹۹ به حساب آورد. البته در سال­های پیش نیز این نوع از فرش ­ها بسیار مورد توجه بوده ­اند و امسال باز هم در طرح­های جدید تولید شده و جایگاه خود را در بازار فرش ایران حفظ کرده­اند.

علاوه بر این، یکی دیگر از انواع فرش ماشینی جدید ۹۹، فرش مدرن و فانتزی است که در رنگ­هایی بسیار متفاوت با رنگ­های فرش­ های کلاسیک و البته با طرح و نقش­هایی مدرن و منحصر به فرد، در اختیار خریداران قرار می­گیرند. این فرش ­ها مناسب­ترین گزینه برای دکوراسیون­ های مدرن و ساده هستند.

علاقه به فرش­های با تراکم بالا نیز روز به روز بیشتر می­شود زیرا از لحاظ ظرافت در بافت، بی­نظیر هستند و با توجه به بودجه محدود اکثر خریداران، این فرش ­ها بهترین گزینه به عنوان جایگزین فرش دستباف به شمار می روند. به همین دلیل انواع طرح­ های جدید و منحصر به فرد این فرش­ها، عنوان فرش جدید سال ۹۹ را به خود اختصاص داده­اند.

چندین طرح فرش ماشینی جدید ۹۹ را در ادامه برای شما می اوریم :

فرش ۱۲۰۰ شانه طرح زنبق کرم

فرش ۱۲۰۰ شانه طرح شاه پسند کرم برجسته

فرش ۱۲۰۰ شانه طرح واگره کرم

فرش ۱۲۰۰ شانه طرح هالیدی

فرش ۱۲۰۰ شانه نقشه افشان آریا کرم

فرش ۷۰۰ شانه طرح چشمه فیلی