دموتکس المان
نمایشگاه دموتکس ترکیه ۲۰۱۹ به اتمام رسید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

هشتمین دوره نمایشگاه دموتکس ترکیه در حالی به پایان رسید که امسال حدود ۲۰۰ شرکت از کشورهای مختلف، نظیر ترکیه، ایران، عربستان، دانمارک، هندوستان، چین، آمریکا و بلژیک در دو سالن و مساحتی حدود بیست و نه هزار مترمربع به عرضه جدیدترین محصولات خود پرداختند.
در دوموتکس ترکیه ۲۰۱۹، فرش فرهی، فرش قیطران، فرش الماس‌کویر، فرش جردن، فرش سورنا، فرش داریوش، فرش ماهور، فرش افشار زرینه، فرش پامچال، فرش محتشم، فرش قصر ایرانیان، فرش زرتشت و شرکت‌های پایارزین و نوین‌تکنیک، شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه بودند.

نمایشگاه بین المللی دموتکس آلمان در شهر هانوفر منعقد می شود و به عنوان معتبرترین نمایشگاه کفپوش و فرش در جهان شناخته شده است. در این نمایشگاه برندهای معروف فرش و کفپوش محصولات خود را در معرض فروش قرار می دهند. نمایشگاه دموتکس آلمان به صورت کاملا انحصاری در زمینه فرش و کفپوش و معماری در جهان فعالیت می کند. تولیدکنندگان و تجار ایرانی نیز در این نمایشگاه فرش های دستباف و ماشین خود را در معرض نمایش قرار می دهند. سابقه شرکت تجار ایرانی در این نمایشگاه دارای قدمت بسیاری است و فرش های دستباف و ماشینی ایران در این نمایشگاه بسیار معروف هستند. به طوریکه در چند دهه اخیر ایران توانسته جایگاه خود را در عرضه آن ها بدست آورد.

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید : تلگرام اینستاگرام

فرش امیرکبیر