خرید فرش ارزان قیمت
خرید اینترنتی فرش ارزان قیمت
زمان مطالعه: 4 دقیقه

خرید فرش ارزان قیمت

اگر بخواهیم بدانیم منظور از فرش ارزان قیمت چیست باید به چند نکته توجه کنیم تا در خرید فرش ارزان به مشکل نخوریم.اول اینکه فرش ارزان قیمت میتواند به علت پایین بودن کیفیت فرش باشد یعنی بجای الیاف با کیفیت از الیاف و نخ ارزان قیمت و بی کیفیت که قاعدتا طول عمر کمتری دارند استفاده شده است و یا نه، از الیاف خوب و نخ با کیفیت استفاده شده است ولی برای ارزان کردن فرش از وزن فرش کم میکنند. فرش ارزان از کجا بخرم و یا فرش قیمت مناسب.

فرش ارزان گزینه مناسبی است برای آن دسته از عزیزانی که عادت دارند زود به زود دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند و تنوع در منزل و وسایل خود ایجاد کنند

فرش ارزان قیمت کاشان

خرید فرش ارزان

فرش ماشینی در مدل و انواع مختلف از فرش مدرن و فانتزی تا کلاسیک و سلطنتی در بازار موجود است. درواقع تمامی طیف سلیقه‌ها را پوشش داده است. تنها نخ بکار رفته در فرش‌هاست که تفاوت‎‌ها را رقم‌زده و قیمت را تعیین می‌کند.

معمولاً زمانی می‌توان گفت که یک فرش باکیفیت خریده‌ایم که برند آن مطمئن و معتبر باشد! فرش‌ها با نخ‌های متفاوتی اعم از نخ پلی‌استر، پلی‌استر فیلامنت، پلی‌پروپیلن و… تهیه می‌شود که از استحکام و مقاومت متفاوتی برخوردار است. در نتیجه تنها خرید از شرکت‌ها و برندهای معتبر است که می‌تواند نیاز شما را برآورده سازد. در این راستا می‌توانید از کارشناسان و متخصصان فرش امیرکبیر کمک بگیرید. آنها باتوجه‌به تجاربی که طی سال‌ها فعالیت در این حوزه به دست آورده‌اند، با راهنمایی‌های خود نکاتی را بازگو می‌کنند که کمتر کسی نسبت به آنها آگاه است.

توصیه داریم به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

خرید فرش ماشینی ارزان

فرش همواره از جایگاه بسیار بالایی در زندگی و دکوراسیون انسان‌ها برخوردار است. امروزه باتوجه‌ به پیشرفت‌های صورت‌گرفته، طرح‌ها و کیفیت‌های مختلفی به بازار ارائه شده اما از جمله موانع اصلی که همواره خرید فرش را برای افراد سخت می‌کند، قیمت آنهاست. به طور معمول قیمت فرش‌ها، به‌خصوص فرش‌های دستبافت، بسیار بالا می‌باشد. با روی کار آمدن فرش‌های ماشینی، این مشکل تا حدود زیادی مرتفع شده است. خرید فرش ماشینی ارزان به‌جای فرش دستبافت، در مواردی می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

چرا یک فرش ارزان و یک فرش گران است؟

فرش ارزان

عوامل موثری در قیمت فرش های ماشینی موثر است که ابتدا به ترتیب آنها را ذکر کرده و سپس به صورت جزئی به آنها خواهیم پرداخت:

  • دستگاه بافت فرش
  • مواد اولیه
  • تکمیل و بسته بندی
  • نیروی انسانی
  • حمل و نقل
  • انبار کردن فرش
  • برندینگ
  • واسطه ها
  • فروش مدت

دستگاه بافت فرش در شانه و تراکم آن نقش دارد. هرچه ماشین آلات فرشبافی تراکم بالاتری بتواند تولید کند، قیمت بالاتری نیز دارد و فرش آن نیز گرانتر است.

در صورتی که مواد اولیه را یکسان فرض بگیریم، فرش ۱۵۰۰ شانه از فرش ۱۲۰۰ شانه گرانتر است و ۱۲۰۰ شانه از فرش های ۱۰۰۰شانه، ۱۰۰۰ شانه از ۷۰۰ شانه و همینطور تا فرش های ۳۵۰ شانه قدیمی.

مواد اولیه

مواد اولیه دومین عامل مهم در ارزانی یا گرانی فرش می باشد. البته توصیه ما این است که اگر قصد دارید فرشی خریداری کنید که تا سالها مهمان خانه های شما باشد و در آینده هم اگر قصد فروش آن را داشتید بتوانید با قیمت مناسبی آن را به فروش برسانید، از خرید فرش با مواد اولیه ارزان خودداری کنید.

در حال حاضر بهترین فرش های ماشینی با الیاف آکریلیک هیت ست شده بافته می شوند. این فرش ها علاوه بر مقاومت در برابر گرما، در برابر خوردگی و پوسیدگی نیز مقاوم تر از انواع الیاف دیگری چون ورژن، پلی استر، بی سی اف و.. هستند.

فرش های آکریلیک هیت ست شده از فرش هایی با مواد اولیه دیگر گرانتر می باشند.

مابقی موارد را در مقاله ای دیگر به ان ها می پردازیم.

فرش خیلی ارزان خوب است؟

فرش ارزان خوب است ؟

خرید هر جنس با کیفیتی با قیمت ارزان مطمئنا خوب است، اما آیا هر ارزانی بی دلیل است؟

با قدرت می گوییم تمامی فرش های ارائه شده در فرش امیرکبیر با بهترین کیفیت ممکن تولید شده و با کمترین سود ممکن نیز عرضه شده است. لذا مطمئن باشید فرش های ارزان تر از ما، یا با دستگاه های تبدیل شده بافته شده و یا از مواد اولیه بی کیفیت تهیه شده است.

فرش ته انباری چیست ؟

فرش ته انباری به فرش هایی اطلاق میشود که کارخانه دیگر آنها را بافت نمیکند و میخواهد هرچه زودتر بفروش برساند و هزینه زمانی و مادی خود را صرف فرشهای به روز و مورد درخواست مردم نماید.

لذا این دسته از فرشهای ته انباری فاقد هیچگونه عیب و پارگی و زدگی هستند و فقط به این دلیل که دیگر بافت نمیشود کارخانه یا فروشگاهها با قیمتی زیر قیمت بازار با عنوان فرش ته انباری به فروش میرسانند. با توجه به افزایش در طرح فرش ، نقشه و تنوع در رنگبندی به همان نسبت هم فروش این کالا در بین خانوادهای ایرانی بیشتر میشود. و مشتریان باید متوجه این قضیه باشند که همانطوری که قیمت برایشان مهم است کیفیت فرش را هم در نظر بگیرند وقتی ما می گوییم فرش ارزان قیمت مشخص است که درصدی از کیفیت و طرح و نقشه و حتی دستگاهی که فرش با آن بافت میشود فرق دارد.

ولی فرش ارزان قیمت میتواند نیازهای خرید فرش خانوادهای کم درآمد را برطرف کند. یکی از پیشنهادهای ما برای مشتریان کم درآمد خرید فرش ته انباری است.

برای دیدن مدلهای مختلف فرش، میتوانید به  لیک های زیر مراجعه نمایید:

 مدلهای فرش 700 شانه  
 مدلهای فرش 1000 شانه 
مدلهای  فرش 1200 شانه 
مدلهای فرش 1500 شانه