فرش بهشتی تبریز
فرش ماشینی بهشتی تبریز، دریچه ای از خانه های شما به بهشت
زمان مطالعه: 2 دقیقه

فرش ماشینی بهشتی تبریز

فرش ماشینی بهشتی تبریز از جمله معروف­ترین فرش­های ایرانی است که توجه بسیاری از خریداران را به سمت خود جذب کرده است. این فرش در کیفیت عالی و با بهترین و زیباترین طرح و نقش­ها توانسته جایگاه ویژه­ای در میان فرش­های ایرانی به دست آورد و به یک برند جذاب و پرطرفدار در زمینه فرش تبدیل گردد.

این روزها تعداد برندهای مختلف و تولید کنندگان گوناگونی که در سراسر ایران و در شهرهای مختلف مشغول به تولید فرش ماشینی هستند، از شمارش خارج است. به نظر می­رسد ایران به مهدی برای پرورش هنرمندان تبدیل شده است که سعی دارند فرش، این کالای ارزشمند ایرانی را تا همیشه زنده نگه دارند. فرش ماشینی بهشتی تبریز یکی از این برندهای موفق و پرطرفدار ایرانی است که سال­هاست با ارائه بهترین فرش­ها با زیباترین طرح و نقش­ها، جایگاه خود را در بازار فرش ایران تثبیت کرده است.

تبریز، شهر پرآوازه فرش­های ایرانی

فرش ماشینی بهشتی تبریز

از سال­ها پیش نام تبریز با فرش و فرش­بافی عجین بوده است. بسیاری از هنرمندان بی­نظیر در زمینه فرش اصالت تبریزی داشته­اند و به همین دلیل فرشی که نام تبریز را به دنبال خود داشته باشد همیشه توجه خریداران را نیز به خود جلب می­کند. فرش ماشینی بهشتی تبریز از جمله فرش­هایی است که نه تنها نام تبریز را یدک می­کشد بلکه زیبایی و ظرافت فرش­های تبریزی را نیز می­توان در آن مشاهده کرد. امروزه این برند با تولید انواع فرش­های ماشینی در طرح و نقش­های متفاوت و با کیفیت عالی، به یکی از بهترین تولید کنندگان فرش ماشینی در ایران تبدیل شده است.

برای خرید فرش بهشتی تبریز به چه مواردی باید توجه کرد؟

برای خرید فرش ماشینی بهشتی تبریز باید دو نکته را در نظر بگیرید:

  • طرح و نقش مورد علاقه

امروزه نه تنها این برند بلکه بیشتر برندهای تولید کننده فرش، از دایره طرح و نقش­های سنتی عبور کرده­اند و علاوه بر طرح­های کلاسیک از نقش­های جدید و مدرن نیز در تولیدات خود استفاده می­کنند. پس با خیال راحت می­توانید فرشی متناسب با دکوراسیون منزل و علاقه شخصی خود را در میان فرش­های بهشتی تبریز پیدا کنید.

  • تراکم فرش

همانند سایر فرش­های ماشینی، فرش ماشینی بهشتی تبریز نیز در تراکم­های مختلف تولید می­شود. اگر می­خواهید فرش شما بیشترین شباهت را با فرش دستباف داشته باشد می­توانید به سراغ فرش ۱۵۰۰ شانه بروید که البته قیمت بالاتری نسبت به فرش­هایی با تراکم پایین­تر دارد. هر چه تراکم فرش بالاتر باشد، ظرافت بیشتری در بافت آن دیده می­شود.

البته توجه داشته باشید که جنس الیاف مورد استفاده در فرش نیز بسیار اهمیت دارد. می­توانید در این زمینه با یک کارشناس مشورت کنید یا از فروشنده سؤال نمایید.