فرش مدما چیست ؟ و چگونه بخریم
فرش مدما چیست ؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

فرش مدما

 

 

فرش مدما، از یک ایده خلاقانه بهره‌مند است. فرش قابل شست و شو در ماشین لباس شویی بدین صورت است که از دولایه بهم چسبیده تشکیل شده. لایه زیرین، سنگ بنای فرش شماست و خاصیتش آن است که روی سطوح مختلف ثابت و محکم قرار می‌گیرد و سر نمی‌خورد. از طرفی به لطف لایه محافظ رویی‌اش همیشه تمیز باقی می‌ماند.

همیشه شست و شوی فرش به خصوص فرش های دست بافت مشکلات و سختی های زیادی را به همراه داشته است. حتما شما هم صحنه شستن فرش در حیاط خانه آن هم موقع خانه تکانی را در سال های دور به یاد دارید. اما دیگر هیچ چیز شبیه به آن روزها نیست، بخش های زیادی از زندگی ما با تکنولوژی و سبک های زندگی جدید تغییر پیدا کرده است. حتی همین شستن فرش ها!

فرش چند لایه مدما فرش مدما اولین فرش دولایه ، قابل شستشو در ماشین های لباسشویی است که در ایران به ثبت اختراع رسیده است و تحولی در صنعت فرش ایجاد نموده است.

این فرش از دو لایه مجزا تشکیل شده که آن را از دیگر فرش های موجود متمایز کرده است . لایه زیری ( پد فرش ) وظیفه نگهداری و ضد لغزش را به عهده دارد و لایه رویی در طرح ها و رنگ های متنوع تنوع به ارمغان آورده است.

 

 

بخش جذاب‌ ماجرا لایه دوم است. این لایه به‌راحتی از سطح زیرین جدا می‌شود. از طرفی هم قابل شست و شو در ماشین لباسشویی است. درود بر نوآوری! به همین راحتی بار شما برای خانه تکانی سبک‌تر شد! اما اگر تصور کردید که این ایده صرفا برای شست‌شوی راحت فرش به بار نشسته، دچار قضاوتی زودهنگام شدید.

 

روی صحبت ما از حالا با آن دسته از خانم‌های خانه دار است که در زیبایی و طراحی منزلشان وسواس دارند و نمی‌خواهند یک بار برای همیشه، برای دکوراسیون منزل خود تصمیم بگیرند.

 

سایر انواع فرش ماشینی را در اینجا مشاهده کنید

از آنجایی که لایه دوم این فرش‌ها چیزی حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد هزینه فرش را شامل می‌شود، شما می‌توانید یک بخش از فضای کمد خود را به طرح‌های مختلف فرش زیرپایتان اختصاص دهید. دیگر لازم نیست یک فرش گرانقیمت بخرید، سپس مابقی دکوراسیون را براساس آن چینش کنید. بلکه بنا به ذوق و سلیقه‌ای که دارید، می‌توانید برای فصول مختلف، مد روز و حتی برای ایجاد تنوع در چیدمان منزلتان، لایه دوم این فرش‌ها را آرشیو کنید و در فرصتی مناسب از آن استفاده کنید.

انواع فرش مدما

فرش مدما طرح های متفاوتی را جهت سلیقه های مختلف ارائه کرده است تا مشتریان عزیز با خیال راحت بتوانند از طرح هایی که مورد علاقشون هست انتخاب و خریداری کنند.

 

فرش قابل شست و شو

 

 

 

همان طور که در مقدمه هم اشاره شد، فرش های جدیدی به بازار ارائه شده اند که قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را دارند. مسلما این فرش ها دارای ویژگی هایی هستند که با فرش های دست بافت یا ماشینی رایج تفاوت هایی را ایجاد می کند. از جمله:

 

  • قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی
  • سفارش و استفاده از طرح های گوناگون
  • عدم لغزش و حرکت بر روی زمین
  • ضد حساسیت و آنتی باکتریال بودن

 

ویژگی های فیزیکی فرش قابل شست و شو

به خاطر وجود پد زیرین، فرش بدون لغزش بوده و هیچ حرکتی روی زمین نخواهد داشت. علاوه بر این می توان به ویژگی های:

 

  • بدون پرز
  • ضد حساسیت
  • آنتی باکتریال

بودن فرش اشاره کرد که برای کودکان و حیوانات خانگی مهم تلقی می شود.

 

قابلیت تعویض طرح

مدما تنها فرشیه که میشه طرحشو عوض کرد . چون از دولایه تشیل شده که لایه زیرین بسیار نرم و بادوام و ضدلغزشه و لایه رویی که طرح فرشه و قابلیت تعویض داره. شما می توانید از بین صدها طرح جالب و متفاوت طرح های دلخواهتان را خریداری کنید و داخل کمد آرشیو کنید و با هزینه کم به خونه تنوع بدید.

 

فرش قابل شست و شوی مدما:

 

فرش مدما چیست ؟ و چگونه بخریم

 

 

فرش مدما یک کالای ایرانی بوده که ثبت اختراع هم شده است. در واقع این برند با نگاه متفاوتی که به فرش داشته، توانسته قابلیت های جدیدی برای کاربرد فرش در دکوراسیون ایجاد نماید. معمولا عمر این فرش ها ۵ تا ۱۰ ساله بوده اما یک هفته مهلت تست فرش در منزل وجود دارد.

فرش قابل شست و شو مدما دارای یک سال گارانتی است.

 

خرید فرش ماشینی کاشان به قیمت کارخانه از فروشگاه فرش امیرکبیر

 

چگونگی پهن کردن فرش مدما

نصب و استفاده از مدما بسیار سادست . کافیه لایه زیرین رو پهن کنید و لایه رویی رو روی لایه زیر قرار دهید به طوری که لایه رویی از هر سمت دو الی سه سانتی متر بیرون باشد. این دولایه به یکدیگر متصل شده و میچسبند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول و تماشای طرح های مختلف فرش مدما، به سایت www.modema.com مراجعه نمایید.

 
مطالب پیشنهادی :

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][electro_vc_products_carousel mcategory=”2202″ title=”سایر محصولات تخفیفی” limit=”9″][/vc_column][/vc_row]