خرید فرش به قیمت کارخانه
خرید مستقیم فرش از کارخانه
زمان مطالعه: 6 دقیقه

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فرش کاشان یکی از محبوب ترین و معروف ترین کالاهای شناخته شده در ایران و جهان است. امروزه با توجه به نیاز بازار و افزایش تعداد تولیدکنندگان و بافندگان فرش‌های ماشینی روش‌های مختلفی برای خرید فرش ماشینی وجود دارد. خرید مستقیم فرش از کارخانه از جمله بهترین و به صرفه‌ترین روش‌هایی است که برای خرید وجود دارد.

با افزایش تعداد تولیدکنندگان و فروشندگان، بسیاری از فروشندگان تلاش کرده‌اند تا با فروش به صورت مستقیم، محصولات خود را با قیمت کمتری به دست مصرف کننده برسانند تا بتوانند در نظر مشتری را به خود جلب کرده و از جهتی دیگر فروش خود را بیشتر کنند.
خرید مستقیم فرش و تابلو فرش به روش‌های مختلفی از جمله خرید مستقیم فرش از کارخانه، خرید از فرشگاه‌های معتبر و خرید به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

مزایای خرید مستقیم از کارخانه

 

کیفیت و اصالت محصول: خرید مستقیم از کارخانه به شما امکان می‌دهد فرش ماشینی با کیفیت و اصالت بالا را تهیه کنید. زیرا شما بدون واسطه و مستقیماً از منبع تولید خرید می‌کنید.

قیمت مناسب: خرید از کارخانه به شما اجازه می‌دهد تا فرش قیمت مناسب‌تری نسبت به فروشگاه‌ها و واسطه‌گران تهیه کنید. زیرا هزینه‌های واسطه را در خرید خود ندارید.

گستره انتخاب: با خرید مستقیم از کارخانه، به انتخاب گسترده‌تری از فرش‌های ماشینی دسترسی خواهید داشت. شما می‌توانید از مجموعه‌ای از طرح ها و نقشه ها که توسط کارخانه تولید شده‌اند، انتخاب کنید.

 

خرید با قیمت مناسب 

خرید فرش از کارخانه با قیمت مناسب

مهمترین عامل برای خرید هر وسیله ای مخصوصا فرش، قیمت آن است . اگر فرش را بتوان با پایین ترین قیمت و در عین حال با بالاتریت کیفیت خرید کرد بالتبع می توان رضایت کامل را از خرید حاصل کرد . برای مثال اگر فرش کاشان را از واسطه ها و نمایشگاه های متفرقه خرید کنید به دلیل سود زیاد واسطه ها ممکن است فرشی را که دوست دارید نتوانید تهیه کنید و مجبور شوید فرشی با کیفیت کمتر و یا متراژ پایین تری خرید کنید ، تنها به این دلیل که از جای مناسبی خرید نکردید . اما اگر از سرچشمه فرش ماشینی یعنی خود تولید کننده و کارخانه فرش کاشان خرید کنید همه واسطه ها را حذف خواهید کرد و مسلما فرشی با قیمت خیلی خیلی مناسبی تهیه خواهید کرد.

 

خرید فرش از کارخانه 

همانطور که میدانید با توجه به تعداد زیاد کارخانجات در اکثر شهر‌های ایران، انتخاب کارخانه معتبر برای خرید فرش بسیار مهم است. با توجه به انتخاب شهر کاشان به عنوان پایتخت فرش ایران به دلیل تولید مرغوب‌ترین فرش‌های ماشینی بهتر است از کارخانجات فرش ماشینی کاشان، فرش خود را انتخاب کنید.

 

خرید مستقیم فرش از فروشگاه

با توجه به میسر نبودن خرید مستقیم فرش از کارخانه برای تمام مشتریان، فروشندگان فرش برای دسترسی بهتر مشتریان به محصولاتشان تصمیم گرفتند در شهر‌های مختلف فروشگاه‌های مختلفی را افتتاح کنند. با افتتاح این فروشگاه‌ها مشتریان می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین فروشگاه به محل زندگی خود، فرش مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایند. اما تفاوتی که خرید مستقیم فرش از کارخانه با خرید مستقیم فرش از فروشگاه دارد این مورد است که خرید از فروشگاه هزینه‌های اضافی مانند قبوض فروشگاه، هزینه پرسنل فروشگاه و… را در بر دارد.

 

خرید مستقیم فرش از کارخانه به صورت اینترنتی

خرید فرش از کارخانه به صورت اینترنتی

برای رفع دو مشکلی که برای خرید مستقیم فرش به روش‌های مختلف نام برده شد (طی کردن مسافت طولانی و پرداخت هزینه‌های جانبی فروشگاه)؛ کارخانه‌های فرش اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود کردند. بدین صورت که این کارخانه‌ها با طراحی سایت‌های فروشگاهی و راه اندازی شبکه‌های مختلف اجتماعی توانستند محصولات خود را به صورت مستقیم به فروش برسانند. مشتریان با مراجعه به سایت و یا شبکه‌های اجتماعی شرکت‌ها می‌توانند فرش مورد نظر خود را انتخاب و به صورت مستقیم از کارخانه خریداری نمایند.

 

از جمله مزایایی که خرید مستقیم فرش به صورت اینترنتی برای مشتری دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– صرفه جویی در وقت
– صرفه جویی در هزینه (حذف هزینه‌های اضافی مانند هزینه‌های رفت و آمد، هزینه‌های جانبی فروشگاه و …)
– امکان مشاهده تمام طرح‌های فرش و مقایسه آن‌ها با یکدیگر
– امکان مشاهده ویژگی‌های مختلف فرش (مانند شانه، تراکم، الیاف فرش و …) و خواندن اطلاعات مفیدی در مورد این ویژگی‌ها؛ که این موارد باعث می‌شود تصمیم‌گیری آگاهانه‌تری هنگام انتخاب فرش برای قسمت‌های مختلف خانه داشته باشید.
– درنظر گرفتن امکاناتی نظیر گارانتی تعویض فرش ، پرداخت درب منزل، ارسال رایگان فرش و … برای خرید مطمئن‌تر.

 

خرید فرش ماشینی با ۲۰ تا ۴۰ درصد زیر قیمت ممکن هست؟

قیمت‌های ارائه شده در این وب‌سایت، قیمت فرش با کیفیت و درجه یک است و در فرش ماشینی این امکان برای تمام هموطنان عزیز ایجاد شده که هرکس در هر موقعیت جغرافیایی از ایران بتواند فرش کاشان را با امتیازات زیادی همچون خرید مستقیم از کارخانه با قیمت تولیدی، ارسال رایگان و پرداخت در محل، از درب کارخانه خریداری کرده و از یک خرید تمام و کمال لذت ببرد.

نتیجه‌گیری

خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه امکانات بسیاری را برای شما به همراه دارد. با خرید مستقیم، شما از کیفیت و اصالت محصول اطمینان خواهید داشت و قیمت مناسب‌تری نسبت به فروشگاه‌ها خواهید داشت. همچنین، انتخاب گسترده‌تری از فرش‌های ماشینی خواهید داشت.


سوالات متداول

1. آیا می‌توانم فرش ماشینی را از کارخانه آزمایش کنم؟
بله، برخی از کارخانه‌ها به شما اجازه می‌دهند فرش ماشینی را آزمایش کنید و کیفیت آن را بررسی کنید.

2. آیا خرید مستقیم از کارخانه هزینه بیشتری دارد؟
خیر، در واقع خرید مستقیم از کارخانه معمولاً هزینه‌های کمتری نسبت به خرید از فروشگاه‌ها دارد.

3. آیا فرش ماشینی مناسب برای منزل است؟
بله، فرش ماشینی به عنوان یک گزینه مناسب برای استفاده در منزل شما است. زیبایی، دوام و گستره انتخاب از مزایای آن است.

4. آیا باید فرش ماشینی را تمیز کنم؟
بله، برای حفظ زیبایی و دوام فرش ماشینی، نیاز است آن را به صورت دوره‌ای تمیز کنید.

5. آیا فرش ماشینی مقاوم در برابر سایش است؟
بله، فرش ماشینی معمولاً مقاوم در برابر سایش و استفاده روزانه است و می‌تواند برای مدت طولانی در شرایط عادی استفاده شود.